Angela Leone versterkt het Talent Partners team bij Partena Plus

Angela Leone vervoegt Partena Plus om de Franstalige markt voor Talent Partners verder te ontwikkelen. Talent Partners zet de beste HR profielen in om opdrachten bij klanten uit te voeren. Dat kan gaan om een tijdelijke HR-outsourcing voor de strategische kant van het personeelsbeleid of de rekrutering of een coach die regelmatig een team komt inspireren.

Bij Talent Partners zijn we ervan overtuigd dat talent versterkt wordt door talent en dat elk HR team groeipotentieel heeft dat aangewakkerd of tijdelijk versterkt kan worden door experts. Angela Leone heeft een pak ervaring in de detachering van HR experten en zal deze ervaring ten dienste stellen van Talent Partners dat staat voor: een echte culturele match tussen de klant en de freelancer, een lange, bewezen ervaring op HR vlak en een diepgaande kennis van de projecten van de klant.

Angela Leone richtte in ‘97 GRH Management op, pionier in de detachering van HR experten. Hierdoor heeft ze haar stempel kunnen drukken op de HR activiteiten van haar klanten.  Ze dankt haar succes aan kwalitatieve rekruteringen en aan het talent van gepassioneerde consultants waarvan het merendeel een mooie carrière heeft gemaakt in het vak. Als eigenaar van Sales Consult verrijkte ze haar ervaring met uiteenlopende functies van senior consultant tot business development en sales manager. Vandaag start haar nieuw HR avontuur in haar geliefkoosd vakgebied waar ze de ontwikkeling van Talent Partners bij Partena Plus voor haar rekening zal nemen.