Coöperatieve verzekeringsgroep P&V en Partena Professional bundelen krachten ten gunste van ondernemers

Partena Professional en de coöperatieve verzekeringsgroep P&V hebben een samenwerkingsovereenkomst ondertekend om verzekeringsproducten aan te bieden aan zelfstandigen en bedrijfsleiders.

Een gemeenschappelijke visie: de ondernemer als motor van de Belgische economie

Partena Professional en P&V delen dezelfde overtuiging: de ondernemer is een belangrijke motor van onze economie. En er zijn nog meer gemeenschappelijke punten die de nieuwe partners verbinden. De klant centraal stellen zit bij beiden in hun DNA. En dat vertaalt zich in een gepersonaliseerde, dynamische en reactieve aanpak van hun diensten.

Een meer gepersonaliseerde en dynamische dienstverlening

Vanaf nu heeft een zelfstandige of bedrijfsleider die een beroep doet op de diensten van Partena Professional ook toegang tot alle verzekeringsexpertise van de P&V-agenten. Partnerschap betekent het bundelen van het potentieel van elke partner om een vooraf gedefinieerde doelstelling te bereiken. Hier ligt daarbij de nadruk op een dienst die is afgestemd op ondernemers die vaak weinig tijd hebben voor administratieve taken. Het is voor hen belangrijk dat ze zich omringen met adviseurs die hen perfect kennen en kunnen adviseren op maat.

Michel Halet (Deputy CEO Partena Professional): "We willen altijd zo dicht mogelijk bij de ondernemers staan en hen de dienstverlening bieden die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Partena Professional heeft een klantenportefeuille van meer dan 200.000 zelfstandigen en bedrijfsleiders. We kennen hun achtergrond en geschiedenis, maar ook hun behoeften, met name op het vlak van verzekeringsproducten. P&V kan, via zijn netwerk van agenten, aan deze vraag voldoen en onze klanten een aangepast productengamma aanbieden in de takken Leven, Arbeidsongevallen en Beroepsaansprakelijkheid.”

Véronique D’Haese (Directrice Sales B2B P&V): “Door de verzekeringsexpertise van onze agenten te koppelen aan de diensten van de Partena Professional-kantoren kunnen we aan de ondernemers een one-stop oplossing bieden, zowel voor hun professionele als hun privébehoeften. Dat levert voor hen uiteraard een belangrijke tijdwinst op, maar vooral zullen ze kunnen beschikken over een compleet pakket aangepast op hun maat en uitgerust met het nodige advies.”

Over de P&V Groep

De P&V Groep is een coöperatieve verzekeringsgroep die actief is in België en aan particulieren, zelfstandigen, bedrijven en instellingen verzekeringsoplossingen aanbiedt. Dat gebeurt via verschillende merken en distributiekanalen.

• De producten en diensten van P&V worden verdeeld via een netwerk van exclusieve agenten.
  • VIVIUM biedt zijn verzekeringsoplossingen aan via onafhankelijke makelaars.
  • PNP (Piette & Partners) werkt ook via zelfstandige verzekeringsmakelaars.
  • De Dienst Institutionele Klanten werkt rechtstreeks samen met klanten van depublieke en non-profit sector en biedt oplossingen aan onder de merken P&V en VIVIUM.
  • Het aanbod van Actel wordt op de markt gebracht via samenwerkingsverbanden met autofabrikanten.
  • Arces biedt een rechtsbijstandverzekering aan en is actief via alle distributiekanalen van de P&V Groep.

Bij de P&V Groep werken 1.607 medewerkers.

www.pv.be | www.vivium.be | www.arces.be

Marnic Speltdoorn

Directeur Public & Press Relations, Groupe P&V

Daniel Biname

Development and partnership Manager, Partena Professional

Persberichten in je mailbox

Over Partena Professional

Partena Professional is een dienstverlener met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Partena Professional ondersteunt en begeleidt starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-beleid. Wij verlenen diensten in verband met de oprichting van een bedrijf, het sociaal statuut van zelfstandigen, het loon- en personeelsbeheer van werknemers en hun kinderbijslag, medische controle bij absenteïsme, opleidingen, juridisch advies en diverse types consultancy (HR, juridisch, …). Zowat 1.500 medewerkers bedienen ruim 200.000 bedrijven en zelfstandigen en realiseren een jaaromzet van 150 miljoen euro.

Voor meer informatie, surf naar www.partena-professional.be

www.partena-professional.be