Holiday Village Knokke en Jilles Brugge bvba krijgen duwtje in de rug van Partena Professional

Ondernemen is en blijft een echte uitdaging. De aanwerving van een eerste werknemer is een belangrijke beslissing waar vele vragen bij komen. Voor startende ondernemers is het niet eenvoudig om hun weg te vinden in de administratieve rompslomp, zeker op vlak van aanwervingen. Statuten in orde brengen, een eerste arbeidscontract opstellen, rekruteringskosten, zoeken naar de juiste functie en profiel… Om deze ondernmers een duwtje in de rug te geven bij deze belangrijke stap, gaf Partena Professional aan enkele Vlaamse ondernemers een premie van 1000 euro.

Een van de gelukkigen is Holiday Village Knokke. Een campingcomplex dat volledig wordt opgewaardeerd tot een klein vakantiepark.  “Als starter zochten we een partner voor onze personeelsadministratie. Met behulp van Partena Professional vonden we die. De 1000 euro was een bonus en we investeerden in het nog beter maken van onze gloednieuwe bungalows. Zowel ons personeel als onze HR-partner dragen dus bij tot een optimale vakantiebeleving!” zegt Parcifal Coeman, Zaakvoerder Holiday Village Knokke.

Ook Jilles Brugge BVBA, bekend van hun regionaal bekende hamburgerrestaurants in Gent en Brugge, kon deze boost erg waarderen.  “Wij kunnen alle steun die we krijgen, gebruiken. De lasten in ons land liggen nu eenmaal hoog en horeca is al geen evidente sector. Daarom willen we graag terug investeren in onze eigen zaak. Dit doen we nu met deze extra werkkracht, waarmee we onze kwaliteit en service kunnen blijven waarborgen naar onze klanten toe. Als ondernemer speel ik het spel graag eerlijk. Enkel dan heb je niets te verliezen.” zegt Jilles D’Hulster, zaakvoerder van Jilles Brugge BVBA.

Vindersloon West-Vlaanderen

Manon Acke