My Fleet: waar LeasePlan en Partena Professional elkaar ontmoeten

Op donderdag 3 november 2016 heeft Partena Professional een nieuw partnership gesloten om zijn aanbod uit te breiden en tegemoet te komen aan de mobiliteitsnoden van ondernemers. Op basis van hun gemeenschappelijke, klantgerichte visie, hebben Partena Professional en LeasePlan besloten de handen in elkaar te slaan om een nieuwe dienst aan zelfstandigen en kmo’s aan te bieden.

Een combinatie van unieke diensten

Partena Professional en Leaseplan, marktleider op het vlak van operationele leasing in België, stellen ‘My Fleet’ voor. Een dienst die de expertise van leasing van bedrijfsvoertuigen, payrollbeheer en de wettelijke verplichtingen combineert.

Dankzij het leasingaanbod beschikken de klanten van Partena Professional over een extra werktool, op maat gemaakt voor hun ondernemersactiviteiten én binnen een vooraf bepaald budget. Bovendien zal een beheerder van Partena Professional de vloot van voertuigen beheren voor de ondernemingen.

‘My Fleet’ garandeert een correct dagelijks beheer en dat laat toe om aanzienlijke besparingen te realiseren. Naast het organisatorisch aspect (beheer van het contract, wijziging van bestuurder, enz.), waakt My Fleet eveneens over de wettelijke verplichtingen tegenover de overheid: de btw-aangifte, fiscale behandeling, berekening van het VAA (voordeel van alle aard), berekening van de solidariteitsbijdrage en de DMFA aangifte.

Partena Professional helpt bedrijfsleiders en HR-verantwoordelijken meer tijd vrij te maken voor hun kernactiviteiten. “Via My Fleet willen we ondernemersinitiatieven aanmoedigen en onze hulp aanbieden. Een nieuwe invulling van onze missie 'Ondernemen met ondernemers'”, legt Bernard Hullaert uit, Business Unit Director van Partena Plus (Partena Professional).