Smart HR-day van Partena Professional: ‘disruptive HR’ als rode draad voor de toekomst

Persbericht / Persuitnodiging

Donderdag 5 oktober 2017 — Op dinsdag 17 en donderdag 19 oktober verzamelen de professionals uit de HR-wereld in Gent en Ophain voor de derde editie van de Partena Professional Smart HR Day. Tijdens interactieve workshops en sessies wordt gezamenlijk nagedacht over de toekomst van HR, met onder andere aandacht voor  de impact van digitalisering van personeelsbeheer, de toekomst van payroll en nieuwe businessmodellen in HR.

Hoe ziet de toekomst van HR er concreet uit en moeten we vanaf nu anders gaan werken? De sterktes van mensen benutten en hun voldoende autonomie verlenen is meer dan ooit aan de orde. Het “nieuwe samenwerken” is één van de onderwerpen die in de kijker wordt gezet tijdens de derde Smart HR-day van Partena Professional. Daarnaast komt ook de impact van de technologische ontwikkeling op payroll, medewerkers én op de HR-wetgeving aan bod. Is de werkgever van de toekomst een algoritme? Welke privacy risico’s zijn er verbonden aan digitalisering van data op grote schaal? Hoe kan artificiële intelligentie de legal consultancy door elkaar schudden? Deelnemers uit het Belgische bedrijfsleven proberen daar gezamenlijk met experts van Partena Professional tijdens de workshops en interactieve sessies een antwoord op te formuleren.

Gastspreker Filip Moriau, oprichter & CEO van Stragilon geeft vervolgens zijn verrassende visie op de toekomst van human resources management. Hij heeft meer dan 20 jaar internationale ervaring als HR- en Legal Manager bij bedrijven als Cisco Systems, Biogen en Weber. Filip is docent MBA in Innovation aan het Collège des Ingénieurs in Parijs, Turijn en München en gerenomeerd key note spreker op tal van internationale conferenties waaronder de European Climate Conference in Parijs vorig jaar.

Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich nog steeds inschrijven op http://www.partena-professional.be.

12u00 : Onthaal met broodjeslunch

12u50 : Welkomstwoord

13u05 : Eerste workshop

13u45 : Interactiemoment

14u00 : Tweede workshop

14u40 : Interactiemoment

14u55 : Derde workshop

15u35 : Pauze

15u50 : Gastspreker Filip Moriau (met Q&A)

16u45 : Afsluitende drink

Locatie:

• Smart HR Day (Nederlandstalig) in Gent (17/10) : AuditoRium4, Sint-Denijslaan 485, 9000 Gent
  • Smart HR Day (Franstalig) in Ophain (19/10) : Espace del Goutte, Rue de Bois-Seigneur-Isaac 40, 1421 Ophain-Bois-Seigneur-Isaac

Einde persbericht

Persuitnodiging: We nodigen u graag uit om hierbij aanwezig te zijn.

Om uw aanwezigheid te bevestigen of voor andere informatie kunt u de volgende personen contacteren:

PRIDE – Isabelle Verdeyen – isabelle.verdeyen@pr-ide.be – 02 792 16 58 / 0486 893 862
PRIDE – Sophie Boving – sophie.boving@pr-ide.be – 02 679 75 54 / 0494 58 60 58
Partena Professional – Wilma Schippers – wilma.schippers@partena.be – 0479 95 08 55